Gårkvällen

Träffade Byström igår för lite fika och sedan bio. The lucky one stod på schemat och jag hade bra förväntningar på den.

Sjukaste på bion:
Jag var inne och reserverade platser till bion när jag kom hem från skolan, då var det två andra som hade bokat. De hade bokat längst upp så jag valde ju dom platser som jag tyckte va bäst efter de, alltså rad 6, plats 57 och 58. När vi kommer in i salongen så sitter det två stycken redan där. Vi börjar leta efter våra platser och kommer fram till att dom två tjejerna som är där tagit våra platser (haha)
Jo men visst. Ta ni dom, jag valde ju inte dom för att jag inte vill ha dom, eller?
Och dom bara, det kommer inte bli så många här idag, så ni kan ta andra. Men hallå?!
Tänk om vi sätter oss på en plats som en annan ska ha och verkligen vill ha den. Ska vi flytta oss då för att ni tagit vår platser hahaha.
Vart är dagens samhälle påväg? Haha

Jag förstår ju om man fått platser längst ner och man kanske tittar när alla är på plats inne i salongen om den finns något ledigt längre upp. Självklart, skulle jag med gjort. Men då hade jag väntat in i det sista.
Men nej, inte dessa tjejer. De kommer 30 min innan bion börjar, tar Frida Hassel och Anna Byströms platser utan att fråga! Fy fasiken ;)
Borde nitat dom! Hehehe

Iaf bion var tummen upp och nu är det dags för duschen :)
Och sen A6 men Malin och barnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0