Feels like home

Godkväll damer och herrar, what up?
Själv sitter jag i soffan och funderar på livet.

Varför är solen gul och inte grön?
Hur många barn kommer jag få?
Vem hittade på receptet kladdkaka?
....

Många frågor, inga svar.

Annars, vad har jag gjort idag då. Joo, jag har..
- vart i skolan till 16.00
- vart hos Malin
- tagit det lugnt i soffan
- sprungit min runda

Och vad ska jag göra imorn..
- grupparbete med några i klassen
- ringa intersport och försöka få klipptid
- träning med b-laget på kvällen
- plugga?


Johanna, Martina och Karin kommer hem från New York imorn!! Saknat dom.
Hoppas de hittade de som jag beställde. Tandblekning, spännande :)
Och massa mer grejer såklart. Åh snart är ni hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0