Bakis söndag?

Nehedo!
Jag är inte bakis, faktiskt ganska pigg.
Väldigt trevlig kväll hos fröken Olsson igår. Ett stort + att hon och jag även vann omgången Med Andra Ord också. Ganska lätt seger också hehe..

Lite delar som hände igår:
- Emelie glömde sin mobil hos Helena, klokt gjort. Lätt att få tag i henne utanför krogen sen
- Nästan alla i laget bokade biljett till summerburst, inte helt fel!
- Anna G hamnade nästan i slagsmål på slivers dansgolvet, ganska kul haha
- Jag köpte inte en drink igår, va hände där?!
- En hund gick efter mig hela kvällen
- Jag hälsade på alla som hälsade på mig, väluppfostrad!


Lugn nu!


Hej

TUSEN tack Helena Olsson för en trevlig förfest. Och stort GRATTIS på födelsedagen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att ni kom och förgyllde min kväll, riktigt trevligt!! Undra när vi ska hitta bra motstånd i "Med andra ord"? :)

2012-05-06 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0