Torsdag äts det ärtsoppa

Men jag har med mej makaroner och köttbullar haha. Mammas egna köttbullar tom, fy fasiken va gott.
Annars då? Typ glada för att det snart är helg? Det är jag, morsan och farsan drar till Sthlm också så huset är mitt! Och Linas..
Hon ska ut på imorn så då har jag huset själv, får hoppas att Emelie vill komma och käka med mej :)
Vad ska ni göra i helgen?

Shit va hetsig jag känner mej när jag läser vad jag skrivit. Haha. Lugn Frida, lugn..
Dags att arbeta lite, Forserum levererar idag! Tråkigt väder och blött på marken.

Pusss



Ps. Ebba! Varför kommenterar du aldrig längre? DS.

Kommentarer
Postat av: Louise "mölla"

ÅKA till THAILAND :) hehe

2012-03-01 @ 08:45:34
Postat av: Z

Ska börja med det igen hassler!!!!!!!!!!!! FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅT

2012-03-01 @ 11:28:17
Postat av: Frida

Mölla: För fasiken va avis jag blev nu! Ha det gött så in i :)

Ebbzor: Lugnt, men skärpning ;)

2012-03-01 @ 12:11:57
URL: http://fridahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0