the bitch is back!

Fick nyss ett klagamål av syrran att jag bloggar dåligt. Även morsan drog den tidigare idag, bloggar du inte längre frida bla bla bla...
Så tänkte varför inte, nu kör vi!

Vad har hänt det senaste?
Jo en del.

- Hasselträff i början av juni, det har ni väl läst lite om?



- Jag drog till London med Lisa en sväng!



image description

- Syrran tog studenten!



-  Hade en helt fantastisk helg i sthlm och Summerburst!





- Blivit fadder till finaste Holger!



Detta hade jag på mig,



- Varit borta på mariebovallen och jobbat!



Här ska ni få se en före och efter vild på vad jag gjorde idag,
Före



Efter



- Tränat en del och tagit första doppet i Axamo


(sliten???)



En sammanfattning på Juni kan man ju säga. Men har varit massat annat kul med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0