Wild ones

Dagen till ära fyller min fina storasyster Malin år! Grattis till dej :)
Så efter skolan idag så åkte vi ner till henne och drog lite kvällsmat och semlor på de. Gillar inte semlor så mycket dock..
Är jag knäpp?

Är väldigt mycket födelsedagar överallt nu. Anna 15 jan, Agnes 17 jan, Jag 21 jan, Malin 31 jan, Mamma 6 feb, Emelie 12 feb, Simon 25 feb, Ebbe 20 mars, Pappa 22 mars....
Sen kommer ju två bebisar i mars också, herrejösses!
Hasslarna blir bara fler och fler! Men vem kan få nog av Hasslar? Ingen tror jag:)

Imorn är jag ledig, ska träffa Lisa på eftermiddagen som är i jönnet i två dagar! Me love you.
Kvällen är det träning i tipshallen, fett. Tjejerna ska få springa fläsket av sig!
Förmiddagen kanske någon lunch och promenad med byz. Kanske lerjerud med?
Tror det blir en prima ballerina dag iaf :)

Nu ligger jag i världens skönaste säng (min eller någon annans?! vad tror ni) och inväntar Sex and the city som börjar 23.00. Imorn ställer jag inte klockan så ingen brådska på sömnen ikväll!






Jag har en fantastisk familj, ta oss tillbaka till Zakynthos!



Hey I heard you were a wild one
Hey I heard you like the wild ones

GOO låt, som går ett par ggr varje dag nu. Spelar den just nu hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0