Update i fridas liv

* Har haft redovisning idag, så jobbat med det hela veckan. Fy i helvete vad skönt att det är över! Lycklig. Är även nöjd med mitt kursbetyg i projektmetodik.

* Hv förlorade idag igen, ifs 1 poäng. Men va fan, skärpning! Dags att få 3 poäng.

* Jag är sugen på gotte saker som pizza och godis.

* Vad ska jag göra i helgen? Den är sjukt oklar. Någon som vill busa? Hehehe.

* Sommarjobb och kanske något extra jobb till mig? Är väldigt sugen på något. Öppen för förslag, så ös på med tips :)

* Imorn ska jag jobba hos pappa, träna och hämta barnen. Resten av dagen är inte bestämt.

* Jag är nu kissinödig, så dags att kissa!



Schysst frilla ändå, ligger något hårstrå i luggen fel? I don't think soooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0