Lin Holmlund

Hon är tillbaka från Thailand, tre och en halv vecka har jäveln vart borta.
Men nu är hon hemma i jönnet igen och är fantastiskt brun och vacker!

Vill någon ha henne?

Hon sa att jag skulle lägga upp något om henne. Och jag frågade vad hon ville att jag skulle skriva.
Svaret jag fick: Skriv att jag vill ligga och finns på Edarling.

Självklart ställer jag upp och hennes önskningar är min lag.

Namn: Lin Holmlund
Ålder: 17 år
Gillar: Att ligga och dejtningssajter
Idol: Harry Potter

Om någon är pepp, hör av er till mig. Jag löser de!



PUSS



 PS: Det med Harry Potter, att det är hennes idol. Är sant! Helt sjukt, jag brukar ju vara lite oseriös ibland men det är faktiskt helt sant. Hon pratar om honom jämt. DS.

Förslagsvis till kanske en första dejt: Mys i sängen och Harry Potter på tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0