kloka syskonbarn

Elvira och Ebbe är väldigt smarta barn måste jag säga!
Några saker som de de sagt de senaste.

Ebbe säger: Frifa jag vill leka med den radiostyrda blixten mcqueen bilen.
Frida säger: Ja absolut gör det då!
Förstår att batterierna är slut och ska byta dom.
Ebbe säger: Nej jag gör de Frida! 
Han går och hämtar sin leksak skruvmaskin och försöker få upp locket.
Ebbe säger: Det är för farligt för dig att göra det här.

Älskar att han tar min säkerhet först!

Elvira säger: Vet ni vad man får av grisrumpa?
Vi säger: Neee berätta ;)
Elvira säger: Bacon! hahah. Av grisrumpa grisrumpa!

Hon kanske ska bli kock?

Innan jul när vi högg gran.
Johan har precis hittat sin gran och sågar ner den. Han ber att någon håller upp granen medans han gör något annat.
Ingen erbjuder sig men då...´..
Ebbe säger: Jag gör de! (håller i en gren längst ut med tummen och pekfingret)

Stabilt!





Sjukt goa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0