dagen som vart

* Jag började dagen med att sova ut. Fantastiskt skönt. Gick upp vid halv elva kanske.

* Sen vart det dags för lunch med Julls och Olsson. Vi drog twin dagen till ära. Gott? Ohja, tro mig. Tog kyckling filé, potatis och currysås. Julls och Olsson med, fast ingen av dom gillar currysås så mkt så då drog vi igång en diskussion med tjejen bakom disken. "Kan man få en annan sås, eller går det bara att få curry osv" Det löste sig tillslut. Julls fick med vitvinsås och Olsson gorgonzolasås. + i kanten får twin!

* Fick ett samtal från grannen. (petter) "Itta kom in hit" Så drog jag in till Carlströms. Vampire Diaries, godis och cola några timmar. Mycket trevligt. En promenad på det också. Runt området.

* Möte på mariebovallen. Jag har ju bestämt mig för att sluta spela fotboll men också bestämt mg för att bli hjälptränare. Bra val! Kommer bli kul. Första träning är på söndag (löpning 3 mil och intervaller på de kanske är en bra start, vill ju visa vem som bestämmer heheh)

* Mest mys i soffan resten av kvällen. Kliades på benet en gång, kliade tillbaka. Problem löst.

Imorn blir det träning med Lina tidigt på morgonen. Sen får vi se vad dagen erbjuder för sköj.



Nyår 2008. Galet va tiden går fort!
Jag kissar lite, Emelie kollar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0