cheers

Yes.

Imorn är det fredag och vet ni vad jag ska göra då? Haha
Ska jobba på racketcentrum. Har inte jobbat där sen september så vi får se hur det går.
Ska nog ordna sig :)
Men drömde faktiskt en mardröm här om dagen att jag fuckade på allt där uppe. Slog fel i kassan, strängade fel och till och med fyllde på drickakylen fel?! Panik!

Annars blir det bara lugnt imorn, blir en frulle med Johanna på morgonen. Sen promenera upp till RC, träna lite och sedan hard work. På kvällen ska jag städa och på lördag är det Min dag med stort M. Jag blir gammal och fyller 22..
Familjen ska fira mig på eftermiddag och på kvällen blir det fäst såklart.

Dags att sova. Höres. Puss och slask



Kollade igenom datorn lite och hittade en färsk dansbild på mej ankan och jojjo.
Nedan kommer även videon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0