fet jävla påsk uppdatering

Ganska tyst på bloggen i helgen (och annars också)
Men här får ni, genomgång av hela påsken. Allt jag gjort och alla detaljer.
Inte alla detaljer kanske..

Va gör vi, nu kör vi!

Skärtorsdagen:
Tog fram dammsugarn, gick igenom huset och påskstädade. Riktig succe, efter städningen var värd en lunch på stan med Alex och Anna. Tortellini fick finbesök och en pizza åkte ner fint. En promenad med byz hann jag också med innan lunchen.
På kvällen blev det fördelsedagsfest hos Emilie och Johan med smörgåstårta på bordet. Och caj var inte långt borta senare på kvällen men valde att dra hem och sova och ladda upp för långfredagen.

Långfredagen:
Träffade fröken Magnusson och gick på fotboll. Herrarna i mik spelade, så vi kollade på den. En halvlek orkade vi med i kylan. Efter det satte vi oss i den goa golfen och åkte lagligt upp till A6. Började redan då tagga igång kvällen med spotify i högtalarna. Väl uppe på A6 letade vi förjävers efter något vi kunde ta på oss på kvällen. Alldeles för dåligt utbud och mitt humör sänktes ett snäpp. Höjdes direkt när vi åt lunch på Dragon tillsammans med Helena och Alex. Sen åkte vi hem och började ladda 100 %.
Jag tog såklart min traditionella eftermiddagsvilning för att orka hela kvällen, duschen gjorde mig ren och vid 17 åkte jag ner och hämtade Emelie. Började sedan kladda på lite smink, fixa håret och slängde i oss lite mat. Här börjar festen lite lätt med cider.
Ner till Helena och sparka igång lagfest med damerna i MIK. 20 fina damer var där och kvällen där gick fort tills det var dags att dra ut. Harrys/Sliver kände vi var passande och dit gick vi. Riktigt trevligt, lite moves på dansgolvet och lite för mkt köp i baren. Timmarna gick fort och plötsligt var kl 02.00 och det var dags för efterfest.. En efterfest där jag kände 0 personer. Men men det gick ju det med.

Påskafton:
Formen var inte susen på morgon där och kände att utgången på kvällen var väldigt långt borta. Men lite mat och vatten gör verkligen mycket och därefter var jag tillbaka på banan igen. Åkte och fyllde på alkoholen och fixade lite påskägg. Kl 16 var det dags för påskmiddag hemma hos hassler med hela familjen. 16 pers och min klasskamrat Byz var även inbjuden. Åt tills jag sprack.
Sen kom det stora problemet, vad fasiken ska jag ha på mig på kvällen? Efter många om och men hittade jag något som jag packade med mig och åkte ner till Anna för en förfest. Den bästa förfesten av alla kategorier är den som jag och anna hade i lördags. Den när man gör iordning sig under hela kvällen. Jag var helt klar kl 23 och vi drog till Sliver vid halv tolv. Kan även tillägga att jag bytte kläder ännu en gång hos Anna där jag fick låna en klänning av henne. Sliver var verkligen inte tomt med folk och man kände en del där. Väldigt trevlig kväll som avslutades på Chiki mama (ihhhhh)

Påskdagen:
Inte ett dugg bakis på påskdagen vilket jag tackar gudarna för. Men ändå vilade jag en del på dagen. Tog en promenad runt området för att hitta energi i huvudet. På kvällen blev det pizza med Lina, Byz, Ange och Marre för att fylla på fettet lite. En del hollywood omgångar blev det också och vid 23.30 var det godnatt.

Annandagpåsk: Morsan väckte mig vid 10 och frågade om vi skulle dra till Lager157. Men jaaaavisst säger jag och hoppar direkt in i duschen. Sen blev det lager för hela slanten. Blev lite shopping som gärna tar plats i garderoben. Kan visa när jag orkar! Svängde förbi mormor på vägen hem och nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Tänkte kolla lite film ikväll och en och annan godis slinker väl ner.

Det var min påsk de, jag har inte berättat exakt allt men för fasiken. Då får ni ringa och fråga!
Lite bilder med.


Lagfest. Emelie, Lin och Thea


Påskafton


Vilar lite


Lunch på Lager

Tack för mig. SMASK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0