Några kvällsfrågor

Vad gjorde du förra sommaren: Typ samma som denna
Svär du för mycket: Självklart, min favorit är att blanda. Helvetes jävla faaan
När duschade du senast: Drog den för 1 timme sen
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Black
Vilken färg är dina underkläder: Har inga
Vilken låt lyssnar du på just nu: Moves like Jagger
Vad var det sista du sa: jag är sugen på glass tror jag
Vad är brevid dig just nu: Nallen och läxa
Vad var det sista du åt: Gurka
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Min drömprins, hittar han snart
Har du en lavalampa: Men hallå, vem hade inte. Största trenden!
Hur är vädret just nu: Mörkt
Vad gjorde du igår natt: Sov lite
Vem pratade du sist med på telefon: Coolacarlan
Vad gör dig glad: När vänner och familj är glada. När vi vinner matcher. När jag beställer en drink och den är helt fantastiskt god. Shoppa.
Vart skulle vilja du åka: Utomlands
Vill du ha barn: Lätt, men jag väntar nog några år
Vad ska dom heta: Förnamn funderar jag ofta på men efternamnet är spikat. Hassel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0