jobbar och glider

Checkade in på RC för exakt 115 minuter sen. Jobb i 8 timmar som gäller.
Lite pengar i plånboken slår aldrig fel nu när man lever som fattig student. Men för tillfället lever jag inte som student :)

Va ute en sväng igår och då hörde jag från tre håll (tre!!) att jag måste börja blogga bättre igen. Och jag tycker de har rätt, detta är för dåligt.
Skärpning Hassel.

Anyway, lite kortfattat om helgen kanske? Yes vi kör.
Fredag-
Ledig från skolan. Eller ledig, hemstudier. Men det var väl inte direkt att jag dök ner i böckerna och rååpluggade. Ne för jag och två klasskamrater drog ner till stan och tog en god fika. En cola och en sockerbulle och det slank ner lätt. Bullen var så krämigt god inuti så det kändes som jag fick... ahh den var god.
Sen en check på stan, köpte en väska för 700. Klirr. Åkte hem, och inväntade träning vid 17.30.
Tränade lite och sen cyklade jag hem.

Ensam hemma då och får alltså laga mat själv. Detta blev det.


Kyckling Fajhitas och Halomi inlindade i bacon. Skum kombination?
Absolut inte. Blev mätt.

Sen kollade jag på tv och pysslade med mina loppisgrejer.
Vid 23 blev det sängen.
ZzzZzz

Lördag-
Klockan ringer 06.00. Fina ord snurrar då runt i huvudet, jätteglad för att gå upp då!
Iaf, dags för loppis! 07.00-12.00. Gick bra, fick 1000 kr själv och sen fick morsan lite och för att hon hjälpte till.
100 och 20 lappar i fickan är najs.
Haha, igår på krogen körde jag en cool grej som en del kör med. Tog med mej en bunt pengar, hade det i fickan. Sen när jag skulle betala två shot fiskade jag upp stora bunten och frågade vad bartendern skulle ha. Då kände jag mig rik. Fint.
Sen efter loppisen drog vi hem, käkade och vilade lite. 13.30 samling för match.
15.00 MIK-Jitex. Tuff match men vi vann med 3-0 och gick upp i serieledning :) Hur gott?!
20.00, några i laget träffas hos Harren och sedan vidare till harrys/sliver.
Lite på pizza på amigo och sedan hem.
ZzzzZ

Söndag-
RC fram till 16.30 och sen träning. Men borde nog hoppa den, har fått ont i halsen. Inte gott.
Får se sen.

Kort sammanfattning där ja hoho.
Borde egentligen vart såhär.

Fredag- Fika, Träning, Mat, Natti
Lördag- Loppis, Match, Harrys, Natti
Söndag- Jobb, Träning

Blir inte alltid som man tänkt sig. Dags att jobba igen!
Puss amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0