Godkväll bloggen

Måndag kväll och jag har precis gjort klart en läxa och skickat in till läraren. Gott snack Hassel!
Så då fick jag en idé, jag ska blogga nu när jag gjort klart mina läxor för dagen haha.

Äntligen tänker väl ni ;)

Hur går livet då? Rullar på?

Mitt rullar på i en väldans fart. Veckorna går så fort och jag hinner knappt byta underkläder.
Idag har jag varit i skolan länge. Sen åkte jag hem till Johanna i klassen. Käkade lite gott, gjorde en annan läxa och bakade kladdkaka. Fint som pizza!

Min helg då. Ja ni.
Fredag kväll: Träning och bio.
Lördag: Träning, Chili Thai, Stan, Kolla fotboll och sen läxa på kvällen hahahha.
Söndag: 9.00 avfärd mot Gbg och match mot Qviding. Matchstart 13.00. Matchen var slut 15.00 och vi vann med 3-1 :))) Skönt med tidigt match för då kommer vi hem i god tid ju.
Men icke.
Någon jävla motorrem hade pajjat (tror det fortfarande det var Emelie som klippte av den) så vi blev kvar utanför Gbg på motorvägen i 3 timmar. Istället för att komma hem 17, 18 så kom vi hem 21!
Hur fantastiskt är inte det?!

Men vi var glada ändå och underhölls med spel, skratt, mina underbara skämt, kort och vila ;)


Tog en liten nap


Många camwow bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0