fredag jag är kär

Godmorgon!

Idag är det fredag och snart helg :):)

Idag är jag ledig från skolan och ska istället jobba på RC 13-21. Gott med lite pengar.
Innan dess blir det klippning så där kan man ju säga att pengarna poff försvinner. Ska bara toppa lite, få det lite höstfräscht. Fira in september med nyklippt hår.

Igår var det också en ledig dag från skolan men då trodde jag att jag och några klasskamrater skulle träffas och göra ett grupparbete. Men icke, vi gör det på måndageftermiddag istället. Skoj...
Så jag strosade runt lite i staden igår och kollade lite. Blev lite shopping faktiskt :)
Ett par nya Clarks skor som jag är väldigt nöjd med!
Sen vid 17.15 skulle jag träffa Emelie. Äta och sen gå på bio. Jag saknar dig.
Fan va tagen jag blev av den. Riktigt bra!
Efter bion var det att åka hem, byta kläder och dra ner till Harren. Förfest och sen ClubCaj stod på schemat.
Hade en mycket trevlig kväll :)



Nu ska jag frulla!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0