28 sep

Imorn kommer Lisa äntligen hem från Kanada :):) YES!
Hon har varit borta i två och en halv vecka nu. Länge.
Så i helgen ska hon och jag ses :)

Annars då? Hur funkar det?

Jag har haft fullt upp idag med, nu är jag äntligen kopplat av lite :)
Skola till 15.15 idag, fika med Becca 1 h, barnvakt till Elvira och Ebbe, läxor tills nu.
Är egentligen inte klar med läxorna men pallar inte mer haha.

Imorn drar jag till skolan igen. Sen på kvällen blir det träning. På fredag är jag ledig!!
Då kanske det blir lunch med Empa och sen plugga. Kanske gå på stan lite :)

En grej bara.. Jag vet att jag bloggar sjukt dåligt ibland men om ni tänker bort det lite. Vad vill ni att jag ska skriva för inlägg? Vad vill ni ha mer av liksom. Bilder på mej? Inredningstips? Dåliga skämt? Haha.
Berätta för mig och jag klirrar :)


Fin bild jag hittade på datorn haha.
Måste börja ta mer bilder med min kamera. Kom igen Hassler!


Kommentarer
Postat av: Lisa den store

Wohoo. Imorgon är jag hemma igen:) jobbar sent lördag, o hela söndagen. När är jag din bacon? Lördagkväll? Söndagkväll? Ringer dig imorgon! Puss hej

2011-09-29 @ 14:36:15
Postat av: Frida

YES!!!!!! välkommen hem, du är saknad! Ring mej så bestämmer vi en dag!! :) puss Frida den mesiga

2011-09-30 @ 09:02:36
URL: http://fridahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0