Inne hos carlorna

Precis ätit mig en riktigt fin kvällsmiddag. Tacos.
Lite cola påt och nu chips med dipp :)
Svulla söndag? De vet ni.


"pet flaska"
Hahahha jag tycker den är goo.

Helgen som vart:
Fredag: Skola och träning.
Lördag: Vaknade tidigt, god frukost. Sen dags att ladda för match. Seriefinal på schemat och vi visste att det skulle bli riktigt tufft. Och det blev det. Riktigt riktigt tufft. Förlust tyvärr 2-5 och vi kom tvåa i serien med 1 poäng efter Norvalla.
Deppigt men vi bestämde ändå för att träffas och sen gå ut. Bra val för vi hade riktigt kul!
Vi drog till Sliver senare framåt tolv och där var mycket folk ska jag säga.
Lite från kvällen.
- Emelie såg ut som en ängel i sitt lockade hår. Jag gjorde det. Bäst är jag.
- Vi körde shot-vattenfall på förfesten, vi hade inga glas så då körde vi från flaskan. Så man kan väl säga att jag bytte salív med 15 olika igår. Mums.
- Sista shoten 01.40 var rätt onödig.
Söndag: Slappa slappa och återigen slappa.

Imorn är det skola igen och på kvällen kör vi träning.
Hörs lovers, Kösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0