shoppat tränat och ätit

John kom och hämtade mig från jobbet innan och då var det dags att åka till A6 för att köpa fotbollsskor och benskydd.
Converse skorna från a6 outlet kan dra åt pipsvängen. De lägger ut en annons i jnytt extra tidningen att de finns både höga och låga skor. Sen när vi kommer dit och frågar vart de låga är så säger de att de inte kommer komma in. Fel på leveransen eller något. Piss på de.

Med benskydd och fotbollsskor blev det allt. Fotbollsskor för John med, han hade köpt ett par adidas för några månader sen som han ej använt. Så han bytte in dom mot ett par Nike.
Så nöjda blev vi !

Ska ta bilder på mina snart :)
Sen har jag också fått en fin bikini på posten från Nelly som jag ska visa !
Köpte även en ny tribrow från MakeupStore, hände en olycka i lördags kväll när jag skulla måla på ögonbrynen.
Den föll ner i golvet och allt sprack.
Darrig på handen kan väl ni tycka, knuff i ryggen kan jag tycka ;)

Sen kom jag hem, åkte upp och sprang i löpspåret på axamo och nu har vi ätit här hemma !
Hörs snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0