rolig grej igår

När jag och Anna var uppe och sprang i axamospåret igår så hände en grej som jag tycker var rätt kul haha.
Jag satt och strechade lite efter att jag sprungit klart. Så då satte jag mig vid "situpsställningen" så jag kunde se alla som kom in i mål.
Då kom det en man i kanske 40 års åldern. Han ställde sig och pustade lite, strechade lite lätt och sen började han gå mot sin bil.
Efter två minuter så kom hans tjej/fru/kompis in på upploppet och detta ser mannen.
Så han springer igenom skogen så att hon inte ser.
Kvinnan kommer i mål och ställer sig och strechar lite vid km skyltarna.

Haha, då kommer mannen springande 1 min efter. Springer förbi mig, gör tyst tecknet till mig och springer mot kvinnan.

Hon bara: Kom du nu, sprang du vilse?
Han bara: Ne jag tog 2,1:an också !
Hon: Oj, va snabb du var ! Och vilken dålig kondis jag har..

Klockrent, eftersom han gjorde tyst tecknet till mig så antar jag att han ljög för henne.
Ofta han gör det till mig också, jag skulle väl aldrig gå fram till dom och säga att han bara sprungit 4,7. Haha.

Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0