@ Racketcentrum

Inte så värst trött ändå, men det kommer nog om några timmar.
Somnade iaf strax efter 03.00 och vaknade 07.00. Drömde så sjukt mycket under den tiden haha, som vanligt.
Jag frågade Lina innan jag drog till jobbet om hon eller Lin var uppe och spydde inatt. (jag tyckte jag hörde det)
Lina bara: Neee nu har du drömt igen. 

Iaf, nu ska jag berätta om gårdagen. Blir tyvärr inga bilder utan bara massa text. Bilder kommer sen när jag kommer hem eller imorgon.

Igår var jag ledig, egentligen skulle jag ju jobbat kväll men vi skulle ju ha jobbaktivtet så blev helt ledig istället.
Gott.
Vaknade kl nio, Elvira var ju hos oss då så kollade på tv och år frukost med henne.
Sen gjorde vi iordning oss för att först dra till A6 och Telenor och sen marknaden.
På Telenor var hon som jag ville prata med på semester, så fick prata med han jag ogillar.. Men gick bra tycker.
Fast kommer nog dröja innan jag få tillbaka min älskling..
Vidare till marknaden.
Mycket folk och regn. Inte kul.
Det blev inte att kolla på rean iaf, utan kollade på ordinare priser.
Fick med mej tre saker hem från Vila. 205 Kr, bra pris. Då var det faktiskt 2 st rea grejer. Dom låg framme vid kassan så det var inte så många som slogs om det haha.
Dags för mat, Mcdonalds. Äter typ aldrig där.
Men Elvira ville ha HappyMeal.
Sen åkte vi hem och åt jordgubbar och jag hoppade in i duschen. Göra iordning sig för kvällen.

Jobbaktivitet på schemat.
Dra till Motala och åka fin båt.
Vi åkte runt på Vättern där uppe, mysigt. Alla fick köra båten (det kommer bilder på det sen).
Sen drog vi och käkade, gissa vart?!!
Joooo..
McDonalds igen ! Usch haha.
Men det var inga restauranger som hade öppet efter elva. Eller jo öppet hade dom, men köket hade stängt.
Men åt inte så mycket, mår illa bara jag tänker på de.
Efter det drog vi till Harrys och var där en stund. Kom direkt till en b Victoria Secret visning. "snygga" tjejer som gick och trodde allvarligt de var modeller.
Sånt är kul, jag skrattade lite.
Strax efter ett var det dags att åka hem.
Hemma vid kvart i tre, av med sminket och ner i sängen.

En bra dag !

Och idag ska det också bli en bra dag, jobb till 13 typ. Sen hem och vila lite tror jag. 15 är det dags för derby, Mariebo-HFF. På nubba, kuuul !
Sen ikväll blir det det fin sällskap med Emelie och Amanda :)
Mat, god dricka och kanske en liten utgång.
Fast är jobb imorgon med för min del, sköj. Not.

Dags att fylla på drickakylen och stränga ett rack!
Hörs senare. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0