Lite roligare grejer i helgen

Lite saker som har sagts och gjorts i helgen kommer här.

 
- Liten kille i kanske 4 års åldern kommer fram till mig när jag står och jobbar.
Han säger: Kolla jag har satt på mig skorna själv (jättenöjd)
Jag säger: Åh va duktig du är !
Skorna satt på fel håll haha, så sött.


-Mamma Lina och jag står i köket, jag har kommit hem från jobbet och ska göra mig en smoothie.
Jag säger: Oh fy fasiken va bra den blev ! (säger det väldigt glatt)
Lina säger: Fick du typ orgasm där eller?
Mamma och jag tittar på varandra och skakar på huvudet.
Lina skrattar.
Vem?! pratar om orgasmer med sin mamma, iaf inte jag haha.


-Jag är hemma på 25 års fest hos Olsson med ett gäng tjejer och plötsligt ringer Tomas tränare. (lördags)
Han vill nog att jag ska spela imorgon tänker jag.
Jag svarar: Hej Tomas!
Tomas säger: Hej Frida! blablabla, vad gör du?
Jag säger: Nee jag är hemma hos Helena Olsson med några från a-laget och tar det lugnt. ??!!!!
Tar det lugnt hahaha?!
med bål, vin och cider, ja visst !

-I lördags kväll också. Vi kollar lite på eurovision.
Jag vet att det inte gått bra för Sverige de senaste åren så jag säger:
Vinner Saade ikväll bjuder jag alla på shot ikväll !!
Det blev ju rätt spännande för min del iaf...

Har några till kul saker men lämnar dom för mig själv :)
Nu blir det löpning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0