bra uppdatering

Förlåt ! Men nu ska jag berätta min stressiga dag.
-Jobbade fram till 15.15 och ibland är det svårt att blogga när man jobbar.
-Cyklade från jobbet ner till stan för lite ärenden ;)
Present till Olsson, tandkräm till mig och systemet.
(ångrade mig rätt snabbt efter jag handlat på systemet, var ju tvungen att cykla med det hem. kul)
-Cyklade/gick hem.
-Hemma, svettade av mig lite.
-Gick ut och sprang en runda
-Duscha och sedan gå på J-södra. Ändrade planer när regnet vräkte ner och åskan letade sig fram. Gillar inte åska.
-Körde Lina Ebba och Lin till Agnes istället och sen åkte jag och kollade till Malins hus.
-Hem igen, satte mig i soffan med Elsas Mode och ananas.
-Vid 21 mötte jag upp Emelie för lite kvällsmöte :)
-Nu sitter jag här med Greys och ett stort glas vatten haha. Lamt.


På lördag firar vi denna snygging ! 25 år, gammal som gatan ju ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygging!!

2011-05-11 @ 22:37:16
Postat av: Frida

Mycket snygg :)

2011-05-11 @ 23:13:46
URL: http://fridahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0