bloggen har laggat

Fattar inte vad det är som strulat de det senaste nu.
Har försökt få upp inlägg men har bara loggats ut när jag tryckt på publicera.

Jag lackar haha !

Iaf, sitter hemma i sängen nu.
Jobbet idag var väääldigt lugnt, fick gå 20 minuter tidigare. Och det var rätt gött, skulle ju cykla hem.
Nu när jag vart hemma har ju hunnit med en del. Ätit mat, gjort lunchlåda, slått in paket, plockat fram kläder tills jobbet och tills Helenas fest imornkväll, skjutsat hem syrran och kollat på tv.
Och nu ska jag städa lite, sen göra iordning mig för kvällen och sist sooova.

Dags för att plocka iordning lite.
Vi hörs sen igen, tills dess. Simma lugnt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0