The big bang theory

Nu ligger jag i sängen. Dags att sova, en dag imorgon med.
Men först ska jag kolla klart på the big bang theory och sen läsa lite om badmintonrack. Skoj!

BTW !
Ni som läser bloggen och som kan Gbg väl. Ska ju dit på lördag och shoppa. Någon som har lite tips på bra affärer där som ni själva brukar gå i? :)
Runt nordstan, arkaden och kungsgatan.
Jag har ju vart i gbg en hel del men tänkte om det är någon riktigt go affär man glömmer.
Kommentera gärna !

Sov riktigt gott inatt allihopa ! Puss


Kommentarer
Postat av: nikki

en butik jag hittade sist jag var där är en inredningsbutik vid namn Chilli, du kanske känner till den ? hann tyvärr bara gå där i tio minuter innan stängning men haffade åt oss en hel del :) bra pris är det och mycket fina grejor!

2011-03-04 @ 07:26:37
URL: http://johanssonnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0