Nu ska vi se här

Om jag kan förklara lite vad jag gjort idag.
Började med att klockan ringde 06.30. Skulle med pappa uppe till Medic för att jobba fram till lunch.
Tiden rullade på fint.
Sen åkte jag ner för att möta upp Lisa för en promenad runt munken. Gott att röra sig lite tänkte vi MEN. Haha.
Vi började gå, hann komma till Tv4 huset och då ringer Lisas mobil. Hon svarar, det är André.
Sen lägger hon på och säger.
"Ändrade planer Frida, vi ska åka o kolla på en lägenhet"
Haha, så det gjorde vi.
Sen struntade vi i promenaden och gick och köpte tandkräm istället.
Efter det blev det lunch hos Lisa.



Hur snäll är inte Lisa då som flyttar över all rödlöken till ena sidan när jag ska ta sallad?
Hon vet ju liksom att jag inte äter de.
Love !



Sen skjutsade jag Lisa till A6 och nu sitter jag hemma i soffan och tänkte läsa Amelia som kommit på posten idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0