NSJSG

Nu ska jag sova gott.
Imorgon är det jobb 7-15, sen träning och efter träning pizza och hockey. Illfint.




BTW, kan inte någon kommentera något roligt så jag kan skratta lite?
Jag själv säger roliga saker hela tiden men jag vill inte skratta åt mig själv längre.
Dra någon rolig historia vet jag :)

Martina: Dra den med tefatet eller flygande elefanten igen. Please.

Så imorgon när jag loggar in på bloggen så har jag massa kommentarer. Deal?
Gott.



Kolla bara denna bilden. Hur rolig är jag inte på denna?
Jag posar tillsammans med en kladdkaka. Fantastiskt kul och lamt.

Känns som jag är trött va.
Så godnatt.
Hörs när jag är på raketen imorn. Puss

Kommentarer
Postat av: O

Bjud på kladdis tack.

2011-03-09 @ 15:34:30
Postat av: Mrs cullen

Fyfan vad kul det var igår... Jag = en flygande elefant, så jävla kul var det, dör hahaha, jag ba fastnade i linas överkast o flög över hela rummet till soffan o på en sekund så flög jag från sängen till 1 m ifrån dig..... Hahahaha så jävla kul, hoppas du fick dig ett gott skratt nu för det fick jag!! Puss baby!

2011-03-09 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0