Min helg

Igår var jag inte duktig på att blogga så idag ska jag skärpa mig.
Tänkte berätta lite om helgen som varit.
Fredag vet ni redan så vi börar med lördagen.

Började med att jag gick upp vid 7.00 för att åka upp med Agnes och Lina till Racketcentrum för att träna och sola. På min lediga dag, det är något fel på mig. Efteråt var det riktigt skönt så nöjd är jag iaf. Sen åkte vi hem och Lina och jag bestämde för att åka till A6 en sväng. Så det gjorde vi.
Shoppade lite som jag visar sen :)
Åkte hem och käkade efter de, nu är väl klockan framåt 15 så nu var det dags att börja förbereda sig för kvällen. Gjorde iordning mig, inga klädproblem alls eftersom jag redan visste vad jag skulle ha på mig. Var fär en gång skull klar i tid (?!)
Åkte med mamma ner till Emelie och där började kvällen.
Gick på flaskan när Elli kom efter 18.
Sen gjorde vi mat och hade en riktigt najs förfest där.


Fina Elli.


Maaat.


Körde några rosapantern !

Sen runt 23 började vi gå in mot stan och sliver. Kom in och började med att ta en tequila alla tre.
Sen körde vi pådär inne, lämnar lite detaljer utanför bloggen haha.

Men nu till det bästa. EMD var ju där inne och jag ville verkligen träffa Danny. Snygg !
Iaf, gick upp på balkongen med några och så plötsligt står han där. Eller jag visste att han hade varit där uppe innan men nu såg jag han inte.
Men där var han !!
Vi stannade och kollade lite. Sen frågade han: "vill du ha en kram?"
Ja bara.. Jaaaa och leendet var stort så det nådde månen.
De andra som jag gick med fick ju självklart kramar de med.
Sen var man bra lycklig :)

Nu är tar vi söndagen istället.
Vaknade med lite ont i huvudet. Gick upp lite och gick sedan och la mig i 2 timmar till.
Sen vid 14.30 var det dags för träning. Jippi var inte det första jag tänkte när jag kom att det var träning.
Men träningen gick bra.
Bestämde med någrai laget att vi skulle ner och fika vid 19 på Clarasså det gjorde vi.


Vi körde mysis.


Lina och jag.

Vi 21 skulle vi åka hem men innan gick vi till hemmakväll och köpte Ben&Jerrys. Fiint.

Det var min helg. Bra helg.
Hoppas eran har varit det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0