Min eftermiddag

Efter jobbet så gick jag ner till gymmet och tränade lite kondition. Sen så solade jag efter det, megagott. Jag somnade, snarkade lite säkert.
Sedan tog jag bussen till torpa, där hoppade jag av. Gick till friadalen där blaget spelade match mot Taberg. Kollade dock bara en halvlek.
Mamma Anna och jag åkte sen upp till syster Malin för lite kvällsmat där. Hamburgare !

Lite bolibompa och lite lek med barnen.
Vi lekte att jag var häst, sen lekte vid med Ebbes bilar.

Fick en teckning av Elvira. Mycket vacker.



Tvtittande !



Dom är så goa !
Frågade Ebbe om han hade varit snäll på dagis idag, och fick svaret.
"Bitit Olof"
Jag tror inte han hade bitit Olof faktiskt, han brukar säga så haha.

Iaf, har haft en bra eftermidag. Jag är nöjd !
Nu tänkte jag springa över till Johanna lite :)
Ses. PUSS



Såhär ser jag ut just nu. Myskläder är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0