Lunchat, fikat, passat barn och gått runt munken

Så har min lediga dag sätt ut.
Blev ju chulithai med Emelie innan vid tolv. Blev skitmätt.
Efter de blev det en fika med Alex på bageriet, väldigt mysigt.
Sen ringde min syster Malin mig och frågade om jag kunde hämta Ebbe lite tidigare. Han var hostig den lilla stackaren.
Kommer till dagis och Ebbe ser mig.
Han säger: Min Dida är här.
Då blir man glad.
Hämtade Elvira efter de, sen lekte vi hemma här med lego och kollade på Petsson och Findus.
Vid 17.00 var det dags för promenad runt munken med Kia och Anna :)


Gullunge


En annan gullunge


Elviras kort på mig. Hon börjar närma sig att lyckas ta på hela ansiktet tycker jag :)
Duktig flicka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0