lärde mig en ny sång idag

Ebbe säger: Dida, sjung bä bä bita lamm
Jag börjar sjunga den.
Elvira bara. Jag kan sjunga den på annat sätt.
Jag: Låt höra då :)

Elvira tar ton.

Bä bä vita lamm, gick på restuarang,
Gissa vad dom gjorde, bajsa under bordet....hahahahha
Sen började hon skratta så jag hörde inte resten.
Hahah vad får de allt ifrån.

Jaja, snart börjar denna onsdagen dra mot sitt slut. Imorn är det torsdag och jag jobbar på Racket 13-21. Behövde inte hänga med pappa till Medic imorn. Han tyckte jag kunde sova ut lite istället eftersom jag sovit dålig igår. Snällt :)

Så imorn ska jag sätta kl på 9.30. Sen ska jag upp och ta bilder på 2 tröjor som åkte med hem från GinaTricot idag. Hade visst lite rabatt där !
Hörs om några timmar igen. Godnatti och PUSS



PS: Vet någon hur man lägger vita ramar runt bilder på ett enkelt sätt? Eller något program jag kan ladda ner?
Jag har picasa men där vet jag bara hur man lägger det i ett collage. Och jag vill bara ha på en bild.
Om någon vet, let me know ! DS:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bä bä vita lamm, gick på restaurang gissa vad dom gjorde kissa under bordet och då kom polisen och lade västa fisen.. Så går den :)

2011-03-31 @ 22:03:50
Postat av: Haha

Bä bä vita lamm

Gick på restaurang

Gissa vad dom gjorde kissa under bordet

och då kom polisen och lade värsta fisen :)

Så går den!!

2011-03-31 @ 22:05:53
Postat av: Frida

hahhah klockrent !

grymt bra låt ;)

2011-03-31 @ 22:57:57
URL: http://fridahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0