Jobbet tar över denna vecka.

Såhär ser min jobbvecka ut denna vecka.

Mån:15-23
Tis. 8-12 (pappa)
Ons: 7-15
Tors: 8-12 (pappa) 13-21
Fre: 13-15
Lör: 7.30 18, kan bli längre??
Sön: 9-17
Sen veckan där efter jobbar jag mån, kanske tis hos pappa, ons och tors. Livet !

Sen ska jag hinna med att träna med laget.
Vill bara att veckan ska ta slut haha. Känner mig redan trött.
Ska bara ta det lugnt nu innan jag börjar jobba på racket vid 15. 


Kikade in på aftonbladet och läste mitt horoskop nu precis. Jag hoppas mycket på tisdagen alltså :)

Vattumannen

Kärlek: Lugn och stillsam vecka som handlar om hemliv, gemenskap, gamla minnen, skön nostalgi.
Pengar: Du kan göra oväntade fynd denna vecka, särskilt när du egentligen söker något annat.
Turdag: Tisdagen passar dig som handsken.


Saknar ankan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0