Hemma efter några timmar på stan

Cyklade hemifrån vid 9.00 idag och kom hem 17.30. Vad fasiken har jag gjort hela dagen?
Det ska jag berätta :)

- Först munken med Lisa.
- Sen stan.
- Vidare upp till A6 för shopping och lunch.
- Lunch på Dragon.
- Vid 14.30 körde Lisa ner mig på stan igen.
- Träffade Lina och Agnes.
- Gick på stan lite till.
- Sedan vidare till George där Johanna Frida och Azra satt.
- Sen systemet.
- Sist, Johanna och jag tog promenad hem. Det var tungt, hade många påsar, väska och cykeln.

Men nu är jag hemma. Gott.
Ikväll är det hockey igen. Så tänkte ta en löprunda innan de och sen blir det tacos tillsammans med hockeyn !

Pratas vid senare folket !
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0