Godmorgon folket

Sitter i sängen och kollar på våra bästa år.
Laddar för jobb göra jag med, ett 8 timmars pass idag och sen är jag ledig hela helgen. GOTT!
Imorgon ska jag börja ladda för loppisen som är på lördag, kanske passa en sjuk Ebbe och sen gå på hv på kvällen :)

Igår kväll var ingen bra kväll. Hv förlorade + för att jag skulle få tillbaka min iphone fick jag betala 600:-. Jag betalar för en försäkring per månad sen får jag betala för att få tillbaka den.
Killen som var där då.
Han bara: Betalar du inte 600:- kan jag tyvärr inte ge dig din mobil.
Självklart betalar jag de men hade ju ingen aning om att det var så. Skitställe.
De är inte så bra på att förklara eller ta hand om kunden däruppe känner jag.
Nu skickar jag upp pappa!

Nu ska jag duscha. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0