Godmorgon alla bakismänniskor

Hur mår ni idag?
Dunkar de i huvudet som en rockkonsert eller?

Jag mår toppen, sovit som en ängel och är totalt utvilad nu.
Men jag hade en tråkig grej som hände inatt, jag vaknar och är helt förtvivlad. Kollar på min iphone, det är lugn. Hade nämligen drömt för andra dagen i rad att jag fått en spricka i den. Så himla hemskt.
Så ni ska se min lösning vid sängen sen så inget kan hända när jag sover !

Igårkväll var det en riktigt lugn kväll för mig, dödstrött efter loppisen. Kollade på melodifestivalen med mamma pappa och Anna. Åt glass och sen kollade lite till på tv. Hämtade Lina och Agnes nere på stan vid halv tolv och sen åkte hem och la mig :)

Nu ska jag äta äpple och prata med Lina som kommit hem från jobbet !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0