En händelse i gbg i lördags

På min lista hade jag ju att jag skulle köpa mina svarta skor från vagabond.
Vilket jag också gjorde, de fanns i min storlek och så. Perfekt.

Lisa hade också en sak på sin lista. Måste ha liksom.
Likaså ett par skor från vagabond. Skitsnygga, verkligen !
De är helt slut i Jönköping så hon hoppades på lyckan i gbg istället.

Vi börjar med att gå till vagabond och kolla.
"Nej tyvärr, vi fick bara in ett par i 36or och de är slut"
Hon menade också att vi kunde sluta leta eftersom de typ var slut överallt i hela Sverige.
Vi tänkte ändå pröva på alla scorett och nilsson äffärer vi hittade. Och andra affärer som hade vagabond skor.
Samma sak hos alla affärerna.
"Nej de är slut men det finns ett par i Malmö, Gävle"
Fick vi som svar i en scorett butik ahha.

Iaf, Lisa tappade sitt humör snabbt och detta var tidigt på dagen.
Johanna och jag tänkte hur fasiken ska detta sluta.
Efter ett tag insåg vi att det inte var någon ide att fortsätta leta. Vi ville ju kolla på massa andra saker också.

Vi gick in på nordstan och till stora åhlens. För att kolla kläder skor aa you name it.
Vi står och kollar på skor och
Johanna säger: Kolla de har vagabond skor här med.
Lisa säger: Aa men inte mina (sur min)
Jag säger: Ehh vänta lite nu. (kollar bakom en hylla längst ner)
Där har vi ju dom!!
Lisa säger: Kolla storleken då!!
Jag kollar och kollar, hittar inte storleken.
Johanna och Lisa kollar med stora ögon på mig. Spänning..
Sen ser jag storleken och skriker
3333366666 !!!!!
Alla tre skriker och kramas.

Lisa köper sedan skorna.
Alla är glada :)



700:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0