Bikbok

Var på A6 med mammsen innan för att leta present till pappa som fyller år imorn. Då såg jag att byxdressen som jag skrev att jag ville ha har kommit in.

Första tanken:
Fantastiskt.
Andra tanken:
Prova den !!
Tredje tanken:
Fy fasiken va ful jag var i den :(

Så det blev tyvärr inget köp men jag hittade en enkel tröja som jag köpte och en långklänning som jag skulle tänka lite på.

Nu ska jag iaf duscha och sen sova för vid 06.00 imorn ska jag upp och göra födelsedags frulle till Lars-Göran Hassel.

Godnatt. Puss


Kommentarer
Postat av: nikki

Hej Frida! jag är förbryllad och tänkte du skulle hjälpa mig :) för ett tag sen kostade 3 månaders kontant hos sportlife 900 nånting och nu kostar det 1800!? vad händer ? :)

det står 3 mån kontant guld, finns det 3 mån kontant silver eller brons? jag ska ju köpa nu ju när löningen kommer !

2011-03-22 @ 06:53:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0