party i torsdags


Martin, Virre, Tobbe och Emelie!


Min fina tjej.

Har verkligen tagit tag i bloggen idag när jag vaknade tidigt, har varit uselt bloggande i helgen.
Men nu är jag igång igen :)

En annan grej från när jag var ute på harrys/sliver i lördags.
En rätt kul grej som hände haha.

Vi stod och shakade lite på schlager golvet på harrys då syrran Anna dyker upp och vi kramas lite.
Anna är där med sina klasskompisar och jag minns inte hur dom ser ut så jag frågar henne. Vilka är du här med?
Så hon pekar rätt otydligt.
Så jag presenterar mig för några som jag tror att hon pekar på och säger.
" Hej, Frida heter jag. Annas syster"
Dom fattar ingenting så dom hälsar på Anna också och sen går hahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0