Godmorgon

Dååålig uppdateringa de senaste dagarna. Men jag har knappt varit inne på datorn de här närmsta dagarna.
Semestern är iaf i full rulle.

Måndags var jag ju på axamo med Malin, Elvira ocg Ebbe! Sen kom Lina Agnes och Martina också :)
Sen var det träning på kvällen, denna gången tränade jag med a-truppen. Kul att få spela med några av tjejerna från 90 laget igen :)
Det gick helt okej men man märker ju vad man tappat på tre år utan spel haha.

Igår var det vättern som gällde, vädret var ju på topp! Det blev en mackmakeriet macka och sen placerade jag fläsket på stranden.
På kvällen vart de match, b-laget! Vinst 3-2, fantastiskt! Sen efter de pizza med Lina Johanna och Martina. + filmen Burlesque.

Idag ska jag växla pengar och fixa lite annat för resan till Turklandet. Ikväll blir det mat på Soya med Emelie och massa fler :)

Imorn drar jag till Stockholm!!

Dags för frukost :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0