tjena mors

Sitter på jobbet och väntar på de sista kunderna!
Började kl 15.00 idag och innan det var jag mamma pappa och Lina på lager 157.
Blev dock väldigt besviken, hittade inte så mycket..
Tar bild på det sen, så får ni se ikväll eller imorn. Bra va?

Imorn är det jobb igen, fast 15-21. Bara 6 h.
Kan vara skönt eftersom jag jobbar hela helgen + måndagkväll.
Tisdag är jag ledig igen och ack vad jag längtar!

Tänkte gå upp till RC imorn, någon som hänkar eller? ;)



Denna köpte jag bla, men fick ta en större storlek än vad jag har.
Min storlek var slut..
Så det får bli en myströja istället :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Skorna är från Scorett, hur sköna som helst och kostade bara 350!Dock är dom från förra året...

2011-07-29 @ 10:47:13
URL: http://mariaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0