I'm back!

Tror jag ;)
Gick in en snabbis igår på bloggen och då hade någon kommenterat att det var dags att komma tillbaka :)
Och det är det faktiskt.

Jobbar just nu på RC. Kommer bli jobbigt idag, har blivit sent de senaste nätterna och så jobbar man tidigt dagen efter. Men varför klagar jag. Det är helt självförvållat!
I helgen är jag ledig, tackar jag min jobb kollega Sanna för som var snäll och ställde upp :)
Vi har ju nämligen Mariebo-lagfest imorgon på Nubba. (alla marieboare ska väl komma????)
Så nu kan jag verkligen gå all in imorgon, gillas.
Då får jag alltså jobba nästa helg för Sanna iaf. Men det är ju lugnt.

Ok. En liten sammanfattning de senaste veckorna som vart :

- Jag har haft tre veckors semester. Började jobba igen i måndags.
- Emelie kom hem från Barcelona igår, hon är säkert brun som choklad. Kul.
- Jag har vart ute ganska mycket nu det senaste, det märks också på kondisen. Har ett riktigt halvtaskigt löpsteg just nu.. Men det är bara att jobba upp det.
Igår cyklade jag tex till jobbet, cyklade hem och sen åkte upp till axamo och sprang. Applåder! Tack.
- En natt vaknade jag skiträdd att det var en man i garderoben. Helt bombsäker! Det var det inte, PUH!
- Blivit en hel del "hollywood" kvällar med girlsen. För er som inte vet vad det är: Hollywood är ett kortspel som är helt klart det roligaste just nu. Har dock inte vunnit så mycket.. Men hur är det man säger, otur i spel, tur i kärlek? ;)
Så min prins, dags att komma fram nu <3
- Skickat väldigt många sms nu det senaste, herrejösses alltså.
- Haft min goda vännina ankan på besök i jönnet några dagar, vi gjorde mycket. Åt, tränade och festade. Utgången vi hade på onsdagen var pricken över i:et. Var hemma halv nio på morgonen dagen efter haha. Precis så det ska vara!

 Okej, nu babblar jag för mycket.. Ska avrunda nu med en kul nyhet :)

- Damer och herrar, Frida ska börja plugga i höst! På med glasögonen, fram med pennan, nu är det dags!
Jag har kommit in på designkoordinator inom möbler och inredning i Nässjö :)
Jag är väldigt glad, 22 augusti startar det. Alltså en månad kvar idag, sheeet.

Nee nu måste jag jobba lite, men ni. Vi hörs under dagen! :)
Puss


Ankan och jag påväg hem efter fäst


Love


En taco kväll


Pizza på twin med Ankan


En del alkohol




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0