Lite turkiet bilder :)

Jag är ledsen att jag bloggat som en skit den senaste veckan, vart så mycket sen jag kom hem från Turklandet!
Men det ska det bli ändring på :)

Nu kommer lite bilder från Turkiet! Bara några.


Hamam


White party!!


Jag och babe!


Goda drinkar


Dans på bordet


Träning


Emelie


Strawberry daquiri


Cooling ju


Adam


Hälften vodka hälfen sprite drink


Belly Dancer


Dans


En drink igen


Söt turk


Gott gäng


Nu kör viii




Snygg-Jens




Sondre och Mads








Vad händer här? Haha


Lagom svettig tjej


Emelie och Norge-Johan


Bra bild


Träffade några 35 åringar


Sött


Härliga tider!


Hahah


Såå jaa


Nattdopp


Burger King


Lycklig dam


Minigolf!


Sondre från Norge stod med på rekordlistan :)

Det var några bilder. Sista dagarna dog kameran. Kul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0