Underbar morgon

Yes, nu är jag en stor flicka. 21 fucking år !
Blev väckt vid halv sju imorse, riktigt fin sång och god frukost på sängen. Sen vid sju åkte alla och jag blev själv hemma.
Fick läsa tidning ifred, mobilen plingar hela tiden, facebook är värre (många inlägg men jag blir glad för alla som grattar) men jag klagar inte :)

Nu ska jag städa lite här hemma tänkte jag, så slipper mamma göra det sen !
Ikväll blir det middag med familjen.
Marinerad kyckling med klyftpotatis och färsk sallad haha.
Efterrätt, glass med stel chokladsås. Skitgott, jag fick välja :)

Skickar in ett mms sen så ska ni få se en grej jag fick imorse som jag blev jätteglad över !
Hörs under dagen :)

Puss

Ps. Nu skiner solen ute också, kan det bli bättre ?! IIHHH. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0