Träna träna träna

Blev 45 min på crosstrainern. Riktigt nöjd alltså, men sen vart jag slut. Skyller på att jag varit sjuk rätt länge :)
Sen ringde Lina och pratade med sin finaste röst.

- Snälla Frida, kan inte du hänga med mig och träna på pappas jobb imorgon? Jag vill inte träna själv....
- Öhh, vilken tid (är ledig)
- Typ vid åtta?!
- Åtta??!!! Va fan. Tänkte ju sova ut.

Men men, ger med mej. Så ska träna imorn på morgonen. Slutade med att vi ska åka upp med pappa vid kvart över sju. YES !
Hade ju tänkt att ta tag i mitt liv lite, äta bättre, träna bra och lugna mej med alkoholen haha. Tänkte inte dricka förrens om tre veckor. Ska bli intressant.

Nu ska jag lägga mej om jag ska orka gå upp imorgon. Syns !
Puss och godnatt
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0