Snö snö snö

Vilken fantastisk morgon !

- Vaknar av mobilen runt kvart i sex, skiittrött.
- Går upp och kollar mig i speglen, möts av ett stort jäkla rufs. Duschade igår innan jag la mej (inte smart). Såg ut som jag åkt runt i torktumlare i 2 timmar.
- Tar tag i håret. får ut mig ett par välvalda ord.
- Lugnar ner mig, håret ger med sig.
- Sen sminka mig, äta frukost och packa väskan.

Sen tänkte jag, bara sätta sig i bilen och få skjuts till jobbet med. Då ska jag vila i bilen, gott.
Men icke. då har det ju kommit 1,5 dm SNÖ på bilen som måste bort. Bara ut och skotta.

Dags för snön att lugna ner sig känner jag!

Annars går jobbet bra, strängar för fullt och snart är det frukost !
Ikväll ska jag väl träna av något slag. Annars blir det illchill :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0