Put your hands up for detroit

Damn vilken stämning det är i kinnarps när det är handboll. När låten som jag har i rubriken kom blev det go fart ! Sånt är kärlek.
Jag kollade på lite handboll och sen gick jag till kinnarps granne, tipshallen och tränade lite boll. Fy fasiken va kul det är med fotboll. Jag skadades ju för tre år sen så jag har ju inte så mycket kvar sen dess. Men spelar roll om jag suger stenhårt bara jag har roligt, right?

Imorn blir det jobb 15-23. Anna kommer och jobbar med mej några timmar också vilket ska bli skiitkul :)
Nu är dags för sängen.

Hörs imorn såklart, då ska jag visa en ny sak som jag köpt till mitt rum som jag älskaar !
Puss på pannan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0