hemma och vänder

Jobbet gick snabbt och smidigt ! Tog bussen hem och nu ska jag bara fixa mej lite och sen ska jag ner till stan !
Bio står på schemat. Ska bli mysigt :)

På bussen hem så hoppade på några killar vid rosenlundsbadet och satte sig längst bak. Och alla tre klagade verkligen på ALLT.

" Vad mycket folk , skitjobbigt "
" Kan man gå av långsammare, sniglar ! "
" Fan va jag hatar när bussen stannar och öppnar dörren. Det ljudet är förfärligt "
" Måste alla prata i telefonerna eller? "
" Gå av snabbare, jag vill hem. Eller vill ni att jag ska komma hem vid midnatt eller."

Men jag tror de var lite knäppa ändå. Man behöver ju inte klaga högt ;)

Nu ska jag dra. See yaa. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0