Godmorgon ?

Har dock inte gått upp nu, gick upp runt nio då Elvira ringde och väckte mej. Hon frågade om jag ville hänga med till Ikea/A6. Såklart sa jag ja :)
Så då vart det upp och hoppa, in i duschen och sedan fixa sig. Gick också upp och väckte Lina som hade sin första skoldag efter jobbet. Hon hade försovit sig ett antal minuter haha. Så vi fick köra henne till Sanda innan vi åkte till A6.

Så nu kom jag precis hem, köpte en kudde på Ikea och en annan sak blomstertid som jag visar sen. För nu ska jag gå ner till Anna och sen ska vi gå runt munken !
Vart sjuk några veckor nu så det ska bli gött att röra på fläsket lite.


Rund och go jaa !
Jag är glad ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0