Gammal kärlek rostar aldrig

Har haft en riktigt lugn och skön kväll måste jag säga. Har kollat tv och tagit det stillsamt.
Mamma och jag fastnade vid ett program som gick på ettan innan.
Handlade om Ebba och Torgny. Två personer som var kära för 60 år sedan. Torgny friade då till Ebba men hennes pappa sa nej så dom gick vidare fast att de älskade varandra. Gifta sig med någon annan istället, fick barn, barnbarn osv. Sen dog både Ebbas man och Torgnys fru. Så de tog upp kontakten igen och blev kära på nytt. Typ 80 år gamla. Helt fantastiskt.
Jag både skrattade, grät och log genom programmet.
Nu tänker ni säkert, "vilket jäkla tönt hon är den där Frida" haha. Men det var faktiskt väldigt gulligt.
De gifte sig och åkte på smekmånad haha.

Iaf, nu ska jag nog sova. Kolla lite på tv innan jag somnar. Imorn ska jag nog vara med Malin och barnen :)
Hörs då. Sov så gott och vakna torrt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0