693 inlägg?!

Alltså, helt sjukt. Jag startade min blogg i september och har redan skrivit 693 inlägg. Tjena mittbena, det är många ! Sen kan man väl räkna bort ca 50 inlägg när det är sånna tråkiga men 1 mening typ.
"palla mitt liv" "nu ska jag sova, godnatt" osv... Ni fattar !
Ifs, jag tror aldrig jag skrivit palla mitt liv i något inlägg innan.

Aja, det jag skulle komma till. Är det något ni saknar i min blogg? Har ju ändå rätt många läsare som jag inte har en blekaste på vilka ni kan vara. Så om ni saknar något, lägg en kommentar så får jag försöka lösa det på något sätt :)

" Mitt mål är att ha 5 unika läsare i veckan "
Det skrev jag i mitt allra första inlägg och fy tusan va härligt det är att klara ett mål ;)
Vågen till mig.




Kommentarer
Postat av: Johanna c

Jag tycker det skulle va kul med lite dagens outfit :)

2011-01-12 @ 09:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0